Senin, 25 Juni 2012

school puisi

Muhammadiyah


Als we passeren later
Hebben we de Muhammadiyah
Soms is mijn peinzende
Gezien de strijd van de Muhammadiyah beweging
Lijkt erop dat ik een punt gevonden
Vanaf het einde van mijn reis tot nu toe
Het hebben van een scala van bewegingen ortonom
Uitgaande van de Muhammadiyah
Aisyiyah, NA, AM, IMM, IPM, TS en HW
Om het doel van Muhammadiyah te realiseren
En handhaven van een hoge menjujung islamitische religieuze orden
Zodat de realisatie van een echt islamitisch
Al-Koran en de as-Soennah van de Muhammadiyah gids
Onder de verspreide stukken van de lever
Ik voel de schoonheid van de Muhammadiyah
Zolang er in de Muhammadiyah
Wat ik voelde was trots
Alles wat ik denk Muhammadiyah zelf
Op beweging aansporen tot het kwade
Gaan we gewoon naar de Muhammadiyah te verlaten
Een verwachting van de lever
Muhammadiyah Muhammadiyah
Voor nu en voor altijd

2 komentar:

fadliadin mengatakan...

assalammualaikum....
aq g ngerti puisinya, pke bhasa pa??

fadliadin mengatakan...

wa'alaikumussalam...
hehe dirimu kan lebih tahu,,,,